העברתי עשרות רבות של קורסים, ימי עיון והשתלמויות בחברת החשמל, רוב ההדרכות התקיימו במלון זיכרון אין בזיכרון יעקב. אחת הבעיות הנפוצות ביותר בהדרכות היא שלנשים קר ולגברים חם. כל הזמן ביקשו ממני הגברים להדליק את המזגן על קירור והנשים ביקשו לכבות את המזגן. אני מנסה להשביע את רצונם, לוחץ על הכפתור, מדליק מכבה מדליק מכבה. התלמידים מתחלפים מהשתלמות להשתלמות ואני נשאר. שמתי לב שלא משנה אם אני מפעיל את המזגן או לא, הטמפרטורה היא אותה טמפרטורה. פניתי למנהל האחזקה של בית המלון ואמרתי לו: הכיצד? הוא אמר לי: היו לנו תלונות שחם מדי, קר מדי. החימום והמיזוג הוא של הקומה כולה ולא רק של חדר ההדרכה, אז לשנות כל פעם לפי כל בקשה של האורח אי אפשר. שמנו כפתור להפעלה וכיבוי של המזגן, הכפתור לא מפעיל שום דבר ולא מכבה שום דבר, אבל שביעות רצון הלקוחות עלתה בצורה מהותית.
top of page
פוסטים אחרונים
הצג הכולאחת מדרישות תקני האיכות היא לשמור בארכיון מסמכים לפרק זמן שמוגדר מראש. סיפור על עובד חדש שהגיע לארכיון ולמרות שלפי הנהלים הם התחייבו...
2
bottom of page
Comments