תוכנת AB4Quality לניהול איכות בהתאם לדרישות תקן ISO-9001:2015
מערכת ניהול איכות מתקדמת – במקום ניירת, טבלאות אקסל או מערכות מיושנות אשר לא מספקות מענה מקיף, כגון ניהול סיכונים, דרישות כל דין ושימור ידע, עברו למערכת חדשנית לניהול איכות ועמידה בתקן ISO 9001:2015.
המערכת תעזור לכם לחסוך זמן, כסף ולמנוע טעויות אנוש.
המערכת פותחה על ידי חנן מלין בשיתוף חברת טופ סולושנס.
המערכת מאפשרת ניהול ממוחשב לתהליך האיכות על פי תקן ISO-9001:2015 עם יכולת הצגת עמידה בתקן אל מול מבדקים חיצוניים.
במערכת, מובנה מודול ניהול משימות, כך שכל משימה משויכת לאדם הרלוונטי בארגון תוך יכולת עדכון ומעקב אחר ביצוע המשימות במועד ובצורה אפקטיבית.
יתרונות המערכת
-
דשבורד ניהולי, כולל מחולל גרפים מובנה
-
עבודה בענן מכל מקום
-
חיבור לאופיס ולמיילים-עבודה בסביבה טבעית של משתמשי המערכת והקצה
-
תמיכה בהיררכיה ארגונית
-
מענה מלא משלב התכנון ועד הביצוע, כולל מעקב ובקרה על כל שלב
-
מנגנון התראות ותזכורות גמיש
פתרון מקיף המאפשר ניהול, מעקב ובקרה על תקן ISO-9001:2015
-
יעדים ומטרות:
מצפן ארגוני להשגת המטרות והיעדים של הארגון. באמצעות תכנית עבודה ממוחשבת המכילה יעדים ומטרות הארגון, כולל דשבורד ניהולי.
-
הקשרי הארגון:
כרטיס פרופיל הארגון כולל מבנה ארגוני, זיהוי מחזיקי העניין ודרישותיהם, גבולות מערכת האיכות, טבלת תהליכים מרכזיים בארגון.
-
המשאב האנושי:
מאפשר בחירת העובדים המתאימים, הדרכתם והסמכתם. במערכת מובנה: תיק עובד, זיהוי צרכי הדרכה, תוכנית הדרכות/הסמכות, מעקב אחר חידוש הסמכות.
ידע ארגוני – זיהוי ושימור הידע הכרחי להפעלת תהליכי הארגון
-
רכש חומרי גלם ושירותים:
הגדלת הסיכוי לקבלת מוצרים/שירותים איכותיים מהספקים לאורך זמן. ניהול: תיק ספק, אישור ספק, אישור הזמנת רכש, ניהול סיכוני רכש, הערכת ספקים.
-
רצפת ייצור / שירות:
מאפשר מעקב וניהול תחזוקת ציוד (מונעת/שבר), בקרת מכשירי עבודה.
כיול מכשירי מדידה – המערכת מאפשרת מעקב אחר כיול מכשירי המדידה ע”י מעבדות מוסמכות.
-
טיפול במוצר/שירות לא מתאים:
ועדת הנצלה (MRB)
מעקב אחר החלטות הועדה
-
מבדקים פנימיים:
ניהול תכנית מבדקים, רשימות תיוג, דוחות מבדק, מעקב אחר ביצוע פעולה מתקנת בממצאי המבדק.
-
ניהול סיכונים והזדמנויות:
המערכת מאפשרת זיהוי הערכה והפחתה של סיכונים לרמה הקבילה באמצעות מטריצת סיכונים ובדיקת אפקטיביות.
-
סקר הנהלה:
מאפשר קבלת החלטות ברמה אסטרטגית בכל נושאי ניהול האיכות.
במערכת מובנה מנגנון למצע לדיון, תבנית סקר הנהלה כולל סדר יום, משימות והחלטות.
מעקב ביצוע במועד ובצורה אפקטיבית. -
סקר חוזה:
משלב דרישה ואפיון צרכיי הלקוח ועד להזמנה הסופית
וכך הארגון מוודא מראש כי הוא ערוך לספק ללקוח את מה שהוא רוצה, מתי שהוא רוצה, באיכות ובמחיר המוסכמים. -
דרישות כל דין:
זיהוי חוקים רלוונטיים והבטחת עמידה בהם כולל גישה למאגרי מידע חוקים/רגולציות, קישור נוהל למעקב ובקרה.
-
תכנון ופיתוח:
משלב התכנון ועד למעבר מפיתוח לייצור, מאפשר הבטחת פיתוח מוצרים שיתנו מענה מלא לדרישות וציפיות לקוחות.
-
ניהול פניות ותלונות:
שביעות רצון לקוחות, טיפול בתלונות ובפניות כולל פעולה מתקנת, מאפשר מתן מענה מספק ללקוחות לא מרוצים.
-
ביקורת:
זיהוי מוקדם ומעקב אחר אי התאמות, בביקורת קבלה, בתהליך וסופית.
-
פעולה מתקנת:
זיהוי סיבות שורש לאי התאמות וקביעת פעולות למניעת הישנותן. משלב תכנית המבדקים ועד לבדיקות האפקטיביות .
-
רכוש לקוח:
זיהוי, סימון, ביקורת קבלה, מעקב כיול, דיווח על אבדן או נזק.