top of page

תוכנת AB4Quality לניהול איכות בהתאם לדרישות תקן ISO-9001:2015

​מערכת ניהול איכות מתקדמת – במקום ניירת, טבלאות אקסל או מערכות מיושנות אשר לא מספקות מענה מקיף, כגון ניהול סיכונים, דרישות כל דין ושימור ידע, עברו למערכת חדשנית לניהול איכות ועמידה בתקן ISO 9001:2015.

המערכת תעזור לכם לחסוך זמן, כסף ולמנוע טעויות אנוש.

המערכת פותחה על ידי חנן מלין בשיתוף חברת טופ סולושנס.

  • המערכת מאפשרת ניהול ממוחשב לתהליך האיכות על פי תקן ISO-9001:2015 עם יכולת הצגת עמידה בתקן אל מול מבדקים חיצוניים.

  • במערכת, מובנה מודול ניהול משימות, כך שכל משימה משויכת לאדם הרלוונטי בארגון תוך יכולת עדכון ומעקב אחר ביצוע המשימות במועד ובצורה אפקטיבית.

  • יתרונות המערכת

    • דשבורד ניהולי, כולל מחולל גרפים מובנה

    • עבודה בענן מכל מקום

    • חיבור לאופיס ולמיילים-עבודה בסביבה טבעית של משתמשי המערכת והקצה

    • תמיכה בהיררכיה ארגונית

    • מענה מלא משלב התכנון ועד הביצוע, כולל מעקב ובקרה על כל שלב

    • מנגנון התראות ותזכורות גמיש

    פתרון מקיף המאפשר ניהול, מעקב ובקרה על תקן ISO-9001:2015

    • יעדים ומטרות:

      מצפן ארגוני להשגת המטרות והיעדים של הארגון. באמצעות תכנית עבודה ממוחשבת המכילה יעדים ומטרות הארגון, כולל דשבורד ניהולי.

    • הקשרי הארגון:

      כרטיס פרופיל הארגון כולל מבנה ארגוני, זיהוי מחזיקי העניין ודרישותיהם, גבולות מערכת האיכות, טבלת תהליכים מרכזיים בארגון.

    • המשאב האנושי:

      מאפשר בחירת העובדים המתאימים, הדרכתם והסמכתם. במערכת מובנה: תיק עובד, זיהוי צרכי הדרכה, תוכנית הדרכות/הסמכות, מעקב אחר חידוש הסמכות.

      ידע ארגוני – זיהוי ושימור הידע הכרחי להפעלת תהליכי הארגון

    • רכש חומרי גלם ושירותים:

      הגדלת הסיכוי לקבלת מוצרים/שירותים איכותיים מהספקים לאורך זמן. ניהול: תיק ספק, אישור ספק, אישור הזמנת רכש, ניהול סיכוני רכש, הערכת ספקים.

    • רצפת ייצור / שירות:

      מאפשר מעקב וניהול תחזוקת ציוד (מונעת/שבר), בקרת מכשירי עבודה.

      כיול מכשירי מדידה – המערכת מאפשרת מעקב אחר כיול מכשירי המדידה ע”י מעבדות מוסמכות.

    • טיפול במוצר/שירות לא מתאים:

      ועדת הנצלה (MRB)

      מעקב אחר החלטות הועדה

    • מבדקים פנימיים:

      ניהול תכנית מבדקים, רשימות תיוג, דוחות מבדק, מעקב אחר ביצוע פעולה מתקנת בממצאי המבדק.

    • ניהול סיכונים והזדמנויות:

      המערכת מאפשרת זיהוי הערכה והפחתה של סיכונים לרמה הקבילה באמצעות מטריצת סיכונים ובדיקת אפקטיביות.

    • סקר הנהלה:

      מאפשר קבלת החלטות ברמה אסטרטגית בכל נושאי ניהול האיכות.
      במערכת מובנה מנגנון למצע לדיון, תבנית סקר הנהלה כולל סדר יום, משימות והחלטות.
      מעקב ביצוע במועד ובצורה אפקטיבית.

    • סקר חוזה:

      משלב דרישה ואפיון צרכיי הלקוח ועד להזמנה הסופית
      וכך הארגון מוודא מראש כי הוא ערוך לספק ללקוח את מה שהוא רוצה, מתי שהוא רוצה, באיכות ובמחיר המוסכמים.

    • דרישות כל דין:

      זיהוי חוקים רלוונטיים והבטחת עמידה בהם כולל גישה למאגרי מידע חוקים/רגולציות, קישור נוהל למעקב ובקרה.

    • תכנון ופיתוח:

      משלב התכנון ועד למעבר מפיתוח לייצור, מאפשר הבטחת פיתוח מוצרים שיתנו מענה מלא לדרישות וציפיות לקוחות.

    • ניהול פניות ותלונות:

      שביעות רצון לקוחות, טיפול בתלונות ובפניות כולל פעולה מתקנת, מאפשר מתן מענה מספק ללקוחות לא מרוצים.

    • ביקורת:

      זיהוי מוקדם ומעקב אחר אי התאמות, בביקורת קבלה, בתהליך וסופית.

    • פעולה מתקנת:

      זיהוי סיבות שורש לאי התאמות וקביעת פעולות למניעת הישנותן. משלב תכנית המבדקים ועד לבדיקות האפקטיביות .

    • רכוש לקוח:

      זיהוי, סימון, ביקורת קבלה, מעקב כיול, דיווח על אבדן או נזק.

    bottom of page