תקן ISO-9001 לניהול איכות – מה זה בכלל?
תקן ISO-9001 הינו תקן בינלאומי הקובע כללים לניהול איכותי של כל ארגון המייצר מוצרים או המספק שירותים. התקן דורש קביעת חזון, מטרות ויעדים, קביעת נהלים והוראות כיצד להשיג את מטרות הארגון, וכן פעולות מתקנות לאי-התאמות המתגלות במהלך העבודה.
ניהול איכות
"אי־שפיות זה לעשות אותו דבר פעם אחר פעם ולצפות לתוצאות שונות"
אלברט איינשטיין
התקן הינו תנאי סף לעבודה עם לקוחות רבים בארץ ובעולם – ביניהם מנהל הרכש של משרד הביטחון, משרדי ממשלה, חברות מובילות.
הימנעות מבזבוז הכסף הגדול ביותר בארגון: “מפעל הזבל” – תיקונים, עיבודים מחדש, מלאים מיותרים – כל הדברים האלה עולים הרבה כסף, הרבה יותר מהשקעה בהדרכות ובדרישות לעמידה בתקן. מפעל הזבל מהווה 25% מהתוצר הלאומי הגולמי, הימנעות מ”מפעל הזבל” = הגדלת הרווחיות.
מניעת פרסום שלילי ופגיעה במוניטין של הארגון.
לקוחות מרוצים יותר.
לקוחות חוזרים = לקוחות ממליצים, נאמנים ומרוצים.
אפשרות להיכלל ב”רשימת ספקים מאושרים” של חברות רבות.
מיצוב כארגון מוביל – ארגונים המציגים תו ניהול איכות ייהנו מיתרון יחסי מול מתחרים אחרים בתחומם.
חיסכון במשאבים – הפקת לקחים ושיפור מתמיד בניהול התהליכים.
מה יוצא לארגון מזה?
איך אני נכנס לתמונה?
אני מעביר הרצאות חווייתיות, בכל תחומי ניהול האיכות, המעניקים לארגונים ארגז כלים להשגת המטרות והיעדים שלהם ולשיפור הרווחיות לאורך זמן. שיטת ההדרכה הייחודית, הלמידה החווייתית של חומר שעלול להיות משעמם, והידע המקצועי הרחב – יאפשרו לכם ולעובדים שלכם להבין את חשיבות התכנים, להפנים אותם וליישם אותם בקלות ובהנאה באופן יומיומי.